Iranian Agriculture News Agency

بزرگداشت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی

مسئولین روابط عمومی شهرستان های مبارکه،گلپایگان،لنجان و سمیرم لوح تقدیر اهدا شد.

بزرگداشت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با توجه به شرایط کرونایی موجود و عدم امکان برگزاری جلسه عمومی ، نشستی با حضور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیر حوزه ریاست ، رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی استان و تعدادی از مسئولین روابط عمومی شهرستان ها در دفتر ریاست سازمان  تشکیل شد.

در این نشست سیدکسری بابایی رئیس اداره روابط عمومی ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت روز روابط عمومی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی همکاران خدوم و زحمتکش روابط عمومی در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : 27 اردیبهشت ماه روزی است که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده ، این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم .

 وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره، از زحمات بی دریغ همکاران و همچنین حمایت های بی شائبه ریاست سازمان ، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مجتبی فوقی مدیر حوزه ریاست، فعالیت روابط عمومی را به دلیل دارا بودن دو ویژگی ، خاص دانست و گفت اولین ویژگی این فعالیت در سازمان جهاد کشاورزی استان متخصص بودن و چند شغله بودن مسئولین روابط عمومی شهرستان ها است که این مسئله کمک بسیار بزرگی در ارائه عملکرد بهتر و پررنگ کردن جایگاه روابط عمومی می‌کند و همچنین حمایت ریاست سازمان و اشراف ایشان به اهمیت و نقش روابط عمومی در عملکرد سازمان را ویژگی خاص و مهم دیگری عنوان کرد . 

مهرداد مرادمند ریاست سازمان ، ضمن تبریک روز روابط عمومی با اشاره به اینکه امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه میباشد گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

ایشان در ادامه اضافه کرد: روابط عمومی کاری دوطرفه میباشد و به نوعی میبایست منعکس کننده مشکلات و نظرات از بیرون سازمان به داخل سازمان باشد تا بتوان با همفکری نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد. روابط عمومی میبایست پاسخگو و بصورت بلافصل و مستقیم با بالاترین مقام دستگاه اجرایی ارتباط داشته باشد. وی از زحمات تمامی همکاران روابط عمومی در سازمان  و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها تقدیر کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد

در پایان با توجه به ارزیابی های بعمل آمده ، به مسئولین روابط عمومی شهرستان های مبارکه،گلپایگان،لنجان و سمیرم لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید