Iranian Agriculture News Agency

عملکرد پرداخت و استمهال تسهیلات بخش کشاورزی اصفهان درسال 1398

مبلغ هشت هزار و 566 میلیارد ریال تسهیلات از منابع مختلف اعتباری در اختیار، به متقاضیان بخش کشاورزی تا پایان سال 1398 پرداخت شد.

عملکرد پرداخت و استمهال تسهیلات بخش کشاورزی اصفهان درسال 1398

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، کامران بقایی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان گفت: از ابتدای سال 1398 تا پایان آن مبلغ هشت هزار و 566 میلیارد ریال تسهیلات از منابع مختلف اعتباری در اختیار، به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است .

وی افزود : استان اصفهان در سال 1398 با پرداخت دو هزار و 174 میلیارد ریال  تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 به  237 طرح در بخش های مختلف کشاورزی به لحاظ تعداد در کشور دارای رتبه اول و از لحاظ مبلغ پرداختی ، در رتبه دوم کشوری قرار دارد . این در حالیست که پرداخت  تسهیلات از محل بند قانونی مذکور توسط بانک های عامل همچنان ادامه دارد.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین گفت :در راستای استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان در سال 1398 ، پیگیری های مستمر و اقدامات بسیار خوبی در سطح استان و شهرستانهای تابعه صورت گرفت ، به نحوی که  استان اصفهان به لحاظ تعداد مشمولین بهره مند از مزایای بند خ ماده 33 برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور با پانزده هزار و 735 فقره پرونده  و جذب  یک هزار و 335 میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی این بند قانونی جهت بخشش سود و جرائم دیرکرد تسهیلات کشاورزان خسارت دیده حائز رتبه اول در سطح کشور است.

وی در پایان ضمن اشاره به سایر فعالیت های دیگر، از زحمات ارزشمند و صادقانه همکاران ستادی و شهرستانی مرتبط در راستای دستیابی به این مهم قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید