Iranian Agriculture News Agency

استاندار اصفهان :

هرجا که تولید هست بویژه در بخش کشاورزی معنویت هم هست

به طور همزمان ۳۰۸ پروژه بخش کشاورزی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

هرجا که تولید هست بویژه در بخش کشاورزی معنویت هم هست

به گزارش خبرنگار ایانا استان اصفهان، در اولین روز دهه گرامیداشت ده فجر با حضور رضایی استاندار و سرپرست سازمان جنگلها و مراتع ومعاون وزارت جهاد کشاورزی مدیران و معاونین و بهره برداران ،در محل گلخانه 3 هکتاری مدرن  مصطفی امین با تولید فلفل های رنگی صادراتی با اعتبار 7میلیارد تومان که نیمی از آن آورده شخصی و نیم دیگر آن تسهیلات اشتغال پایدار با سود 6درصد ،باایجاد اشتغال دایم 30 نفر با  ویژگی جمع آوری آب باران و ذخیره ان در استخز ذخیره 15 هزار متر مکعبی؛ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضایی استاندار اصفهان در این آیین گفت: هرجا که تولید هست خصوصاً در بخش کشاورزی معنویت هم هست و تولید محصولات استراتژیک امنیت غذایی نقش بسیار مهمی در ایجاد امید در جامعه دارد بویژه در زمانی که تحریم های ظالمانه ای بر روی کشور سایه انداخته است .

وی در ادامه افزود:از برکات دهه مبارک فجر، بهره برداری پروژه های مهم توسط مردم و مسئولین است توانسته ایم فضای کسب کار را در استان ایجاد و توسعه دهیم.

 وی در ادامه افزود :در دهه مبارک فجر در سطح استان ۱۸۲۶ پروژه افتتاح می شوند از این تعداد 308پروژه آن در بخش کشاورزی است که معادل  17 درصد کل پروژه دهی دهه فجر سال جاری است.

استاندار اصفهان در سخنان خود درخواست افزایش اعتبار ارح های آبخیزداری و جنگل و مراتع استان و نیز انجام کار کارشناسی برای توسعه درختکاری در اراضی ملی شهرستان آران و بیدگل  را مطرح نمود  که مورد  موافقت سرپرست جنگلها و مراتع کشور قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید