Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد:

جذب 720 میلیارد تومان از محل خط اعتباری

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حوزه مکانیزاسیون، باوجودتحریم های ظالمانه، تاکنون حدود ۷۲۰۰ میلیارد ریال از محل خط اعتباری جذب شده است.

جذب 720 میلیارد تومان از محل خط اعتباری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی (آبیاری، زراعت، نهاده‌ها و باغبانی) با حضور فعالان این حوزه، رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسؤولان آغاز به کار کرد. کامبیز عباسی رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان عنوان کرد: در حوزه مکانیزاسیون، باوجود تحریم های ظالمانه، تاکنون حدود ۷۲۰۰ میلیارد ریال از محل خط اعتباری جذب شده و برای سال آتی نیز ۲۵۰۰۰ میلیارد ریال جهت خط اعتباری پیش بینی شده است.

به گفته وی، نمایشگاه صنعت کشاورزی اصفهان یکی از بهترین و متنوع‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در این حوزه است.

عباسی با بیان این که استان اصفهان از نظر کشاورزی یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی به شمار می‌رود، تاکید کرد: اقدامات بسیاری در راستای تسهیل تولید محصولات کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده که در طول نمایشگاه به اطلاع کشاورزان ارجمند خواهد رسید.

به گزارش ایانا، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی اصفهان، زمینه‌هایی همچون سیستم‌های نوین آبیاری، نهادهای کشاورزی، کشت گلخانه‌ای و ماشین‌آلات و مکانیزاسیون را در بر می‌گیرد و نسبت به دوره گذشته ۳۰ درصد در تعداد مشارکت کنندگان و ۳۰ درصد در میزان متراژ غرفه‌های نمایشگاهی پیشرفت داشته است. در کنار این نمایشگاه نیز برنامه‌ها و سمینارهای جانبی مختلفی برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به سمینار توسعه کشاورزی دقیق و هوشمند با استفاده از مکانیزاسیون همراه با اعطای گواهینامه، دوره آموزشی سیستم‌های مدرن آبیاری قطره‌ای با اعطای گواهینامه، سمینار آموزشی کاهش مضرات سموم شیمیایی و توسعه کشاورزی پایدار، سمینار آموزشی ترویجی کشاورزی هوشمند با محوریت پهپاد و پذیرش طرح و ایده‌های نو در مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی اشاره کرد. علاقمندان به بازدید از این رویداد نمایشگاهی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید