Iranian Agriculture News Agency

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان؛

خدمت به جبهه مقدم تولیدات کشاورزی استان اصفهان

با حضور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان ،ریاست ، معاونین و مدیران سازمان، مدیران ادارات تابعه و تشکل ها تولیدات دامی و گیاهی فعال استان جلسه بررسی مسائل و مشکلات تولید ات کشاورزی استان در محل سالن شهید هزار دستان سازمان برگزار شد.

خدمت به جبهه مقدم تولیدات کشاورزی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، با حضور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان ، ریاست ، معاونین و مدیران سازمان، مدیران ادارات تابعه  و تشکل ها  تولیدات دامی و گیاهی فعال استان  جلسه  بررسی مسائل و مشکلات تولید ات کشاورزی استان  در محل سالن شهید هزار دستان سازمان برگزار شد.

 در این  نشست دکتر اصفهانی دادستان گفت: هدف ما از برگزاری و حضور دراین نشست، خدمت به جبهه مقدم تولیدات کشاورزی استان  است که بتوانیم با پشتیبانی به موقع مشکلات و مسایل بخش را مورد بررسی و رفع کنیم.

وی در ادامه افزود: من نیز کشاورز زاده  از شرق اصفهان هستم و مشکلات کشاورزی را لمس می کنم و از نزدیک زحمات مسئولین سازمان جهاد کشاورزی و اقداماتی را که برای کشاورزی استان انجام می دهند را مشاهده نموده ام و ضروری است مشکلات بهمراه راه حل از سوی سازمان  تدوین تا در جلسات آتی با جدیت برای رفع آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این نشست آقای مهندس مرادمند سازمان جهاد کشاورزی گفت: تولیدات بخش کشاورزی استان اصفهان در زمینه تولیدات دامی و هم از دام سبک و سنگین ونیزتولیدات گوشت مرغ و تخم مرغ  و سایر محصولات دارای قابلیت های  فراوانی هستیم  و  حضور دادستان  برای برطرف نمودن موانع تولید برای بهره برداران بخش  فرصت  مغتنمی برای توسعه بیشتر کشاورزی  است.

 در این نشست در خصوص قیمت نهاده ها و محصولات کشاورزی ، توزیع کود شیمیایی،تسهیل  وام‌های بخش کشاورزی ، پرداخت غرامت به کشاورزان  از سوی نمایندگان تشکل ها مطرح  کردید و مقرر گردید مسائل به صورت دسته بندی شده همراه با راه حل های کارشناسی تدوین و در جلسات عادی با سازمانهای مربوطه نسبت به رفع مشکلات اقدام لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است ،در این نشست صاحبان تشکل ها و شرکت های تعاونی بخش کشاورزی استان مسائل،مشکلات و دغدغه های صنفی خود را که شامل ؛ رفع مشکلات صادرات محصولات کشاورزی،کاهش مکاتبات غیر ضروری اداری برای توسعه بخش کشاورزی،جلوگیری از واردات برخی کالا ها مانند گوشت، توزیع کود شیمیایی تسهیل در  وام‌های بخش کشاورزی و نهادها و همچنین پرداخت غرامت به کشاورزان ،تامین نهاده های دامی ویژه شترمرغ داران،حل مشکلات هزینه ای و تامین سوختی حمل فراورد های دامی کشتارگاه های استان و حل مشکل دپوی شیر خشک در استان مهم ترین دغدغه های صاحبان تشکل ها و تعاونی های بخش کشاورزی استان در این نشست بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید