Iranian Agriculture News Agency

در نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان صورت پذیرفت؛

تقدیر از مدیران شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، سمیرم و اصفهان

جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان با حضور معاونین، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیران ستادی و شهرستانی در سالن شهید دادخواه سازمان برگزار گردید .

تقدیر از مدیران شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، سمیرم و اصفهان
به خبرنگار ایانا در استان اصفهان، در این جلسه پیرامون مسائل مختلف بخش کشاورزی و وظایف سازمان جهاد کشاورزی استان بحث و تبادل نظر گردید .
در ابتدای جلسه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی این سازمان در خصوص ضرورت بیمه محصولات کشاورزی و همچنین تسهیلات بخش کشاورزی توضیحاتی را ارائه نمود.
در ادامه جلسه مدیر امور اراضی و فرمانده یگان ویژه حفاظت اراضی در مورد پیگیریهای انجام شده در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز و اطلاع رسانی به موقع و دسترسی سامانه 131 جهت اخذ گزارشات مردمی صحبتهایی را ارائه کردند.
رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مدیران سازمان در جهت هماهنگی بیشتر  بخش کشاورزی و امورصنفی سخنانی ایراد نمود.
در همین راستا از مدیران شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، اردستان ، سمیرم و اصفهان با اعطا لوح تقدیری از سوی رئیس سازمان تقدیر به عمل آمد.
همچنین مدیر جهادکشاورزی شهرستان تیران و کرون نیز جهت اخذ رتبه برتر جشنواره شهید رجائی لوح تقدیری از ریاست  سازمان دریافت کرد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید