Iranian Agriculture News Agency

نان در استان اصفهان گران نشده است

هنوز افزایش قیمتی برای نان صورت نگرفته و در حال حاضر کمیسیون قیمت‌گذاری و کمیسیون نظارت انجام نشده است.

نان در استان اصفهان گران نشده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، امید شریفی درخصوص افزایش قانونی قیمت و آزادسازی قیمت آرد گفت: همانطور که در تکالیف قانونی بودجه ۱۴۰۱ در منطقه و بین‌الملل وجود دارد، دولت موظف است که بحث یارانه‌ها را به صورت هدفمند به سمت مصرف‌کننده تزریق کند.

در این راستا دولت گام اول را در حوزه آرد و نان برداشته منتها به این معنا نیست که دولت یارانه‌ها را حذف کند بلکه قرار است مکانیزم تخصیص یارانه‌ها به صورت هدفمند و نظام‌مند انجام شود.

او برنامه اول دولت فقط در حوزه نان‌های حجیم و نیمه حجیم است گفت: قیمت‌گذاری از طریق کمیسیون نظارت‌های استانی و مرکز کشور صورت خواهد گرفت و ما مطلقا هیچ‌گونه افزایش قیمتی را برای مصرف‌کننده امسال در حوزه نان‌های سنتی نخواهیم داشت.

هنوز افزایش قیمتی برای نان صورت نگرفته و در حال حاضر کمیسیون قیمت‌گذاری و کمیسیون نظارت انجام نشده و متاسفانه اتحادیه حوزه نان‌های صنعتی و فانتزی قیمت‌گذاری پیشنهادی و اولیه را انجام دادند که مورد پذیرش دستگاه‌های نظارتی و سازمان جهاد کشاورزی نیست.

به گفته شریفی اخطاریه لازم هم صادر شده و هیچ گونه افزایش قیمت قبل از اعلام کمیسیون نظارت مورد پذیرش نیست، حوزه‌های نظارتی ورود کردند و مردم هم در صورت مشاهده افزایش قیمت بدون مجوز، تخلف واحد را اعلام کنند تا هر چه زودتر پیگیری شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان می‌گوید سامانه‌های نظارتی ۱۲۴ و ۱۳۵ تعزیرات و همچنین امکان مراجعات حضوری برای اعلام تخلف وجود دارد و مردم می‌توانند شکایات خود را با استفاده از این روش‌ها مطرح کنند و مطمئن باشند در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید