Iranian Agriculture News Agency

توزیع گوشت گوساله و گوشت گوسفندی منجمد تنظیم بازار

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان اعلام کرد : این اداره از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت ویژه اقدام به توزیع گوشت گوساله و گوسفند منجمد با نرخ مصوب تنظیم بازار کرده است .

توزیع گوشت گوساله و گوشت گوسفندی منجمد تنظیم بازار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، نیلفروش اضافه کرد: طی این مدت و با اطلاع رسانی انجام پذیرفته بالغ بر ۲۵۶۰۰۰  کیلوگرم گوشت منجمد ( شامل ۶۰۰۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد و ۱۹۷۰۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد ) در سطح استان (فروشگاه های زنجیره ایی کوثر ، کاسبان امین ، شرکت های تعاونی مصرف کارمندی و کارگری و ... ) با نرخ مصوب میانگینی ۸۵۰۰۰ تومان گوشت گوسفندی و ۹۵۰۰۰ تومان گوشت گوساله کرده است .

وی افزود : علاوه بر عدم محدودیت در توزیع انواع گوشت با توجه به فرآیند کشتار و بسته بندی گوشت حاصل از خرید حمایتی دام های روستایی توسط این اداره کل  مصرف کنندگان عزیز هیچ نگرانی از لحاظ تأمین گوشت ، تاریخ انقضاء ،کیفیت ، اوزان قطعات گوشت منجمد عرضه شده ( ۲/۵ _ ۲ کیلوگرم ) و ... نخواهند داشت .

نیلفروش اعلام کرد توزیع گوشت تنظیم بازار با نرخ های مصوب تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

همچنین این نکته هم بایستی اضافه گردد که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته نیز بالغ بر ۳۸۳۰۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله منجمد توسط این اداره کل توزیع شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید