Iranian Agriculture News Agency

کالاهای اساسی ماه رمضان در استان اصفهان تامین شده است

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: کالاهای اساسی و پرمصرف ماه رمضان در این استان تامین شده و مشکلی در رفع نیازهای مردم برای خرید برنج، گوشت قرمز و مرغ، شکر و سایر اقلام وجود ندارد.

کالاهای اساسی ماه رمضان در استان اصفهان تامین شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، حسین ایراندوست افزود:کالاهای اساسی به مقدار کافی در استان تزریق شده و مقادیر قابل توجهی شکر، برنج، روغن، گوشت مرغ و سایر اقلام اساسی با عنوان طرح ضیافت در حال توزیع است.

وی ادامه داد: بیش از پنج هزار تن مرغ منجمد در استان آماده توزیع است و از نظر مرغ گرم و منجمد در بازار با فراوانی مواجه هستیم و گوشت منجمد گوساله و گوسفند هم به اندازه کافی در استان وجود دارد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان اظهار داشت: شکر خانوار، شکر صنف و صنعت و برنج به مقدار قابل توجهی در اختیار استان قرار گرفته و به مصرف کنندگان ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: مباحث نظارتی هم همانند گذشته ادامه دارد و تیم‌های نظارتی از مجموعه جهاد کشاورزی، سازمان صمت، بازرسی اصناف و سایر دستگاه‌ها طرح نظارت بر قیمت ها انجام می‌دهند و شرایط بسیار خوبی در بازار حکم فرماست.

ایراندوست خاطرنشان کرد: شکر مورد نیاز صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار و ۵۳۵ تومان عرضه می‌شود و شکر خانوار برای شهر اصفهان با قیمت ۱۴ هزار تومان و در مراکز دیگر استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت مصرف کننده برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰، مرغ منجمد با قیمت ۲۰ هزار تومان و مرغ گرم هم حداکثر با قیمت ۳۱ هزار تومان ارائه خواهد شد و گوشت گوساله مخلوط ۱۰۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی می‌توانند مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ گزارش را ارائه کنند و بازرسان بطور قطع با اینگونه تخلفات برخورد خواهند کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید