Iranian Agriculture News Agency

تشدید نظارت بر فروشگاه‌ها و اصناف اصفهان

سخنگوی کارگروه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان از طرح تشدید نظارت بر اصناف و فروشگاه‌ها در روزهای پایانی سال تا ساعت ۲۴ خبر داد.

تشدید نظارت بر فروشگاه‌ها و اصناف اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، حسین ایراندوست گفت: در جلسه امروز کارگروه ستاد تنظیم بازار اصفهان مقرر شد که ساعات فعالیت تیم‌های نظارت بر اصناف و فروشگاه‌ها و برخورد با گرانفروشی از ساعت هفت صبح تا ۲۴ افزایش یابد.

این طرح از فردا در شهر و استان اصفهان اجرا می‌شودو نظارت بر فعالیت فروشگاه‌ها در روز‌های پایانی سال تا پاسی از شب ادامه می‌یابد.

به گفته اودر جلسه امروز برای گوشت قرمز گوسفندی نرخ مصوب تعیین شد که بر این اساس گوشت بره نر درجه یک با ۱۵۰ گرم دنبه، هر کیلوگرم حداکثر ۱۶۰ هزار تومان در فروشگاه‌های شهر اصفهان بفروش می‌رسد.

طرح درجه بندی گوشت قرمز گوسفندی بر مبنای کیفیت گوشت به درجه یک، دو و سه تعیین و ابلاغ شده است که قیمت هر کیلوگرم گوشت بره نر درجه یک ۱۶۰ هزار تومان است که این قیمت ویژه شهر اصفهان تعیین شده و بالاتر از آن گران فروشی است ضمن اینکه در سایر شهرستان‌های استان گوشت گوسفندی با قیمت کمتری عرضه می‌شود.

ایراندوست می‌گوید بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان هر کیلوگرم تخم مرغ نایلونی بین ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۴ هزار تومان و شانه‌ای ۴۳ هزار تومان در بسته بندی‌های ۲۴ عددی که نرخ هر عدد ۱،۹۰۰ تومان و بسته بندی ۳۰ تایی هر عدد تخم مرغ ۱،۷۰۰ تومان است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان همچنین از آزادسازی عرضه شکر توسط دو کارخانه قند نصف جهان و اصفهان خبر داد و گفت: به کارخانجات قند اصفهان و نقش جهان تا امروز اجازه عرضه شکر نداده بودیم، اما با فراوانی محصول این دو کارخانه می‌توانند شکر را با قیمت آزاد عرضه کنند ضمن اینکه شکر دولتی نیز همچنان عرضه می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید