Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای اداری هلیلان ایلام:

۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی ایلام سال ۱۴۰۱ بهره برداری می شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از مجموع ۱۸ ایستگاه پمپاژ نیمه تمام کشاورزی استان ایلام ۹ ایستگاه در این سفر مصوب می‌ شود که تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی ایلام سال ۱۴۰۱ بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، سید جواد ساداتی نژاد شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری هلیلان اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی برنامه دارد در وهله نخست پروژه های نیمه تمام را تکمیل کند که در این دوره با توجه شعار دولت که عدالت محوری و محرومیت زدایی است، به هلیلان به عنوان یک منطقه کم برخوردار و محروم بیش از سایر مناطق توجه می شود.

وی افزود: سه ایستگاه پمپاژ کشاورزی در شهرستان هلیلان وجود دارد که هر کدام نیازمند اعتبارات و نظارت دقیق هستند که در اسرع وقت تکمیل شوند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: از مجموع ۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی که مصوبه سفر هستند، ایستگاه پمپاژ کشاورزی کهره - داجیوند جزو این پمپاژهای هدف هستند که برنامه داریم فاز نخست آن تا پایان ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

ساداتی نژاد تاکید کرد: تکمیل پمپاژهای کشاورزی این استان محروم و شهیدپرور برای رونق اشتغال و رفع مشکلات حوزه کشاورزی، اولویت وزارت جهاد کشاورزی است.

وی بیان داشت: خرید تضمینی دام عشایر و توجه ویژه به حوزه دامپروری و حوزه عشایری شهرستان از دیگر مصوبات این سفر خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید