Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به کرمان:

4.5 میلیون تن محصولات کشاورزی در جنوب کرمان تولید می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید و بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی و دیدار و گفتگو با بهره برداران این بخش به استان کرمان سفر کرد.

4.5 میلیون تن محصولات کشاورزی در جنوب کرمان تولید می‌شود

به گزارش ایانا، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به استان، هدف از این سفر را رسیدگی به مسائل و مشکلات و همچنین توفیقات بخش کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد و افزود: جنوب کرمان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حدود 4.2 تا 4.5 میلیون تن محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان تولید می شود.

وی دیدار با کشاورزان، افتتاح پروژه های مهم و تصمیم گیری درباره مشکلات این منطقه از جمله سرمازدگی را از برنامه های سفر خود برشمرد و اظهار امیدواری کرد: در نشست هایی با حضور استاندار، مسئولان محلی، نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی بتوانیم تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات اتخاذ کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی درباره تصمیم گیری برای جبران خسارت سرمازدگی و طوفان در جنوب کرمان گفت: در این زمینه با معاون اول رئیس جمهور صحبت کردیم و مکاتباتی نیز با وزیر کشور انجام داده ایم و در حال رایزنی هستیم؛ مسائل را جمع بندی می کنیم و انشالله تصمیمات خوبی برای کشاورزان عزیز خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید