Iranian Agriculture News Agency

آماده‌باش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلات پیش رو، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با آتش سوزی های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند.

آماده‌باش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، سرهنگ علی اسدی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) بیان کرد: موضوع حفاظت از عرصه های ملی که جزو وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی است تعطیل بردار نیست و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می شود.

وی ادامه داد: نیروهای منابع طبیعی هم در سطح ادارات شهرستان ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی در آماده باش هستند و تیم های گشت و مراقبت به طور منظم اراضی ملی را مورد رصد قرار می دهند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران تأکید کرد: منابع طبیعی ثروت عمومی و ملی بوده و به همه مردم تعلق دارد لذا توصیه می شود همه آحاد مردم در راستای حفظ و صیانت از این منابع خدادادی کوشا باشند.

سرهنگ اسدی از عموم مردم و گردشگران درخواست کرد: هنگام حضور در عرصه های طبیعی ضمن رعایت نکات ایمنی از روشن کردن آتش خودداری کرده و در صورت تخریب، تصرف و آتش سوزی های احتمالی مراتب را فوراً از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید