Iranian Agriculture News Agency

بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد:

تودیع و معارفه مدیران دامپزشکی سابق و جدید لرستان

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، کنترل کامل بیماری های دامی و تضمین سلامت مواد غذایی را از مهمترین اهداف سازمان دامپزشکی دانست.

تودیع و معارفه مدیران دامپزشکی سابق و جدید لرستان
 
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، کنترل کامل بیماری های دامی و تضمین سلامت مواد غذایی را از مهمترین اهداف سازمان دامپزشکی دانست.

به گزارش خبرگزاری ایانا از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، علی‌صفر ماکنعلی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل دامپزشکی استان لرستان که روز یکشنبه 12 اَمرداد 99 خورشیدی بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد؛ پس از تاکید بر شرایط خاص کشاورزی و دامپروری در استان لرستان، وظیفه دامپزشکی در این خصوص را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: مهمترین اهداف دامپزشکی، کنترل کامل بیماری‌های دامی و تضمین سلامت مواد غذایی برای جمعیت انسانی است که باید در راستای تحقق این اهداف در استان تلاش کند.

وی با بیان این که 2 هدف یاد شده با همدلی کامل اداره کل دامپزشکی استان لرستان و مسئولان استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان، تشکل ها و بهره برداران محقق خواهد شد، در همین رابطه خواستار استفاده زبردست پور از تمام منابع نیروی انسانی آن اداره کل و سایر همدلان بهداشت و سلامت عمومی در این استان شد.

وی با تشکر از تلاش های زینب محمدخانی در زمان تصدی مدیر کلی دامپزشکی استان لرستان، از زبردست پور مدیرکل جدید دامپزشکی استان درخواست کرد با همراهی نیروهای توانمند اداره کل دامپزشکی استان، تمام تلاش خود را در جهت خدمت به بهره برداران دامپزشکی استان بکار گیرد.

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم متن حکم صادره رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای مدیرکل جدید دامپزشکی استان لرستان قرائت شد.

در این حکم آمده است؛ به لحاظ تنوع و گستردگی فعالیت‌های حساس و حاکمیتی دامپزشکی، انتظار می‌رود از کلیه ظرفیت‌ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد بهره‌گیری شود تا اهداف تأمین بهداشت دام و فرآورده های دامی، تحقق یابد و خدمات بهداشتی درمانی مطلوب، به ویژه به دامداران روستائی و عشایری ارائه شود.

ماکنعلی در بخش پایانی حکم صادره، آرزوی توفیق مدیر کل جدید استان را در رعایت اصل اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به جمهوری اسلامی خواستار شده است.

گفتنی است؛ در آیین تکریم و معارفه مدیر کل دامپزشکی استان لرستان، قاسم ولی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان؛ اسفندیار حسنی‌مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و همچنین حجت الاسلام ویس کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی این استان حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید