Iranian Agriculture News Agency

8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار دارای سند مالکیت تک برگ شد

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی استان تهران از صدور سند مالکیت تک برگ برای حدود 8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار خبرداد.

8 هکتار از بوستان جنگلی سرخه حصار دارای سند مالکیت تک برگ شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، حسن ردائی با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای اراضی ملی یکی از سیاست های راهبردی این اداره کل است که با اولویت در حال انجام است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح کاداستر، صدور اسناد مالکیت تک برگ بوستان های جنگلی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که با سرعت و اولویت در دست اقدام است.

معاون حفاظت و امور اراضی استان تهران تصریح کرد: در ششمین جلسه کارگروه مشترک کاداستر 13 پلاک ثبتی از شهرستان های تهران و شمیرانات مطرح و موانع پیش روی این پلاک ها بررسی و راهکارهای قانونی برای برطرف شدن هرچه سریعتر این موانع و صدور اسناد تک برگ این پلاک ها ارائه شد.

ردائی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تعامل خوبی که بین ادارات که منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران  وجود دارد، در آینده نزدیک میزان قابل توجهی از عرصه های منابع طبیعی استان تهران دارای اسناد تک برگ کاداستری خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید