Iranian Agriculture News Agency

طلایی در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام مطرح کرد

هزینه‌کرد دو هزار میلیاردی در طرح احیای اراضی دشت‌های ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های مهم بخش کشاورزی گفت: توسعه احداث باغات در اراضی شیبدار، طرح احیای اراضی دشت‌های ایلام که بیش از دو هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است از ظرفیت‌های مهم استان ایلام به شمار می‌روند.

هزینه‌کرد دو هزار میلیاردی در طرح احیای اراضی دشت‌های ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی اقدسی به‌عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام منصوب شد. پیش از این سیدمحمدتراب میری حدود ۴ سال و نیم عهده دار این منصب بود.

این مراسم در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با حضور طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، قدسی مشاور وزیر  و مدیر کل هماهنگی امور استان‌ها، بسطامی معاون استاندار، معاونین، مدیران کل ادارات تابعه و همکاران جهاد کشاورزی صورت گرفت.

محمدرضا طلایی در این مراسم به ظرفیت‌های مهم بخش کشاورزی ازجمله توسعه احداث باغات در اراضی شیبدار، طرح احیای اراضی دشت‌های ایلام که بیش از دو هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، پرداخت و گفت: امیدواریم در آینده باتوجه به شعارسال وجهش تولید در این استان شاهد رشد بیشتری درحوزه کشاورزی باشیم.         

در ادامه این مراسم قدسی با اشاره‌ای به تفاهم‌نامه‌ای که با راه و شهرسازی منعقد شده گفت: با اجرای این تفاهمنامه در آینده بیش از صد هزار واحد مسکن برای رفاه حال کارکنان سراسر کشوراحداث خواهد شد.

 

رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: مشکل اصلی استان در بخش کشاورزی جذب سرمایه‌گذار است.

سید محمدتراب میری افزود: سرمایه گذاران تمایل دارند و ما نیز تلاش زیادی انجام دادیم تا آنها را جذب کنیم اما به علت معارضات محلی این مهم تاکنون میسر نشده است.

بنابر این گزارش، با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی اقدسی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام منصوب شد. 

اقدسی از مدیران بومی استان و دارای مدرک کارشناسی ارشد زراعت و اصلاح نباتات است. وی از سال ۹۴ تاکنون به عنوان معاون تولیدات گیاهی سازمان مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید