Iranian Agriculture News Agency

15هکتار از اراضی ملی شهرستان‌های شهریار و رباط کربم از ید متصرفان خارج شد

رئیس اداره منابع طبیعی وابخیزداری شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از رفع تصرف 15 هکتار اراضی ملی واقع در شهرستان های شهریار و رباط کریم خبر داد.

15هکتار از اراضی ملی شهرستان‌های شهریار و رباط کربم از ید متصرفان خارج شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران حسن مسعودی با اعلام این خبر افزود:باهدف حفظ وصیانت از انفال وبا اخذ دستور مقام قضایی ودر راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع، 10 هکتار از اراضی تصرف شده واقع در پلاک ازبک اعتمادیه شهرستان شهریار و 5 هکتار نیز در پلاک ده حسن شهرستان رباط کریم از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی ادامه داد:این اراضی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری نیروی انتظامی رفع تصرف و تمامی دیوارکشی ها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

این مقام مسئول تاکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی جزو وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی است و در ابن خصوص با متعرضان و متصرفان به عرصه های منابع طبیعی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی صورت می گیرد.

مسعودی از عموم مردم درخواست کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی مراتب را فورا از طریق شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید