Iranian Agriculture News Agency

باز پس‌گیری 1653 مترمربع از اراضی ملی دماوند

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند اعلام کرد: در ادامه اقدامات قانونی با هدف حفظ انفال و خارج کردن عرصه های ملی از ید متصرفان، 1653 مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک خرمده این شهرستان بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

باز پس‌گیری 1653 مترمربع از اراضی ملی دماوند

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، جمشید جویباری با بیان این مطلب اظهار کرد: این اراضی تصرف شده در اجرای یک فقره حکم قطعیت یافته قضایی و با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با همکاری نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای حکم قضایی و رفع تصرف، تمامی دیوارکشی و فنس کشی ها و همچنین مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه های ملی و منابع طبیعی اولویت مهم و اساسی مجموعه منابع طبیعی محسوب می شود خاطر نشان کرد: عرصه های منابع طبیعی متعلق به تمامی نسل هاست، بر همین اساس حفاظت از این سرمایه های ملی وظیفه ای همگانی به شمار می‌رود.

جویباری از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب وتصرف عرصه های ملی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید