Iranian Agriculture News Agency

در سفر به استان فارس انجام شد؛

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از گلخانه سبزی و صیفی در سپیدان

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در ادامه سفر به استان فارس، از یک واحد گلخانه سبزی و صیفی واقع در شهر بیضا از توابع شهرستان سپیدان واقع در شیخ عبود از توابع شهرستان سپیدان بازدید کردند.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از گلخانه سبزی و صیفی در سپیدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، در این بازدید یداله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و جمعی از مدیران ارشد استانداری، سید علاءالدین خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس و جمعی از معاونین و مدیران ستادی، ادارات تابعه و شهرستانی این سازمان وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می کنند.

این گلخانه فاز اول شهرک گلخانه ای به مساحت 10 هکتار است که هفت هزار مترمربع آن ساخته شده و چهار هزار متر مربع آن نیز در حال ساخت است.

هیئت همراه وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید، محمود فتاح الجنان مشاور وزیر و مدیر کل امور استان ها، هاشم ولی پور مطلق دستیار وزیر، ولی اله بنی عامری مجری طرح توسعه گلخانه ها، سید علی محققی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی و شاهرخ رمضان نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید