Iranian Agriculture News Agency

آیین تجلیل و معارفه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

آیین تکریم و معارفه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در اصفهان، مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این  آیین که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین و مدیران ستادی و همچنین تولید کنندگان و بهره برداران استان برگزار شد، پس از شنیدن صحبت های   نمایندگان تشکل های دام و طیور  گفت : ارتباط نزدیک با تشکل های بخش کشاورزی در توسعه فعالیت ها و برطرف کردن مسائل و مشکلات آنها راه‌گشا است و حتما سازمان برای تحقق این امر عنایت و همکاری لازم انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تغییر و تحول در بروز خلاقیت و نو آوری نقش مهمی را ایفا میکند و شرایط مناسبی را برای رشد و تعالی سازمان به وجود می آورد و باعث شکوفایی بیشتر خواهد شد .

مرادمند تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور که تحریم ها باعث ایجاد نوعی از مشکلات برای بخش تولید شده وجود همدلی و رفاقت در جای‌جای تولیدات بخش کشاورزی می تواند باعث توسعه و تولید پایدار باشد.

در این مراسم، ضمن معارفه آقای دکتر حسین ایراندوست به عنوان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، از زحمات آقای مهندس امیرحسین افیونی طی دوران تصدی معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، تقدیر و به عنوان مشاور رییس سازمان در هماهنگی امور تشکل های دامی استان منصوب شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید