Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل منابع طبیعی استان تهران:

امسال 500هزار هکتار از اراضی ملی زیر پوشش طرح کاداستر قرار می گیرد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی های صورت گرفته امسال در کنار اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری، 500هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران نیز زیر پوشش طرح کاداستر قرار خواهد گرفت.

امسال 500هزار هکتار از اراضی ملی زیر پوشش طرح کاداستر قرار می گیرد

به گزارش ایانا به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران مهندس احمد طاهری که در دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سخن می گفت با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر از اولویت های مهم مجموعه منابع طبیعی به شمار می آید افزود: اجرای این طرح و صدور سند تک برگی برای اراضی ملی گام مهمی در تثبیت مالکیت دولت می باشد که علاوه بر جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از این اراضی موجب بر طرف شدن مشکلات ثبتی و اسناد مالکیت مردم می شود که از همین رو لازم است این طرح با سرعت و دقت و همچنین نظارت کافی اجرائی شود.

وی ادامه داد: امسال کاداستر 250هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و 250هزار هکتار دیگر نیز در صورت تأمین اعتبار از محل اعتبارات استانی اجرا خواهد شد.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران یادآور شد: تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی فرصتی را برای منابع طبیعی فراهم کرده است که باید مغتنم شمرد و از این فرصت به نحو مطلوبی برای توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استفاده کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید