Iranian Agriculture News Agency

اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کشاورزی نوین در کوهبنان

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری منابع تسهیلات و منابع اعتباری لازم برای انجام کشاورزی نوین علمی و استفاده بهتر از ظرفیت ها اختصاص می یابد.

اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کشاورزی نوین در کوهبنان

‌به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، دکتر بخشنده در حاشیه نشست بررسی ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: دولت در سال گذشته منابع خوبی برای احیا قنوات گذاشته و انشاءا... امسال نیز تخصیص یابد و از طرفی نیز منابع طبیعی اقدامات لازم را برای کاهش تخریب سیلاب ها و جمع آوری روان آبها انجام دهد.

وی افزود: در جلسه ای که در فرمانداری کوهبنان برگزار شد، ظرفیت های شهرستان بررسی و در خصوص زمینه های مختلفی که برای توسعه کشاورزی وجود دارد از جمله توسعه گلخانه ها، توسعه کشت گیاهان دارویی، کشت های جدید اقتصادی و دامپروری های اصلاح شده، تبادل نظر شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: منابع تسهیلات و منابع اعتباری لازم برای انجام کشاورزی نوین علمی و استفاده بهتر از ظرفیت ها تخصیص می یابد و مواردی که در قالب مصوبه شهرستان و استان ارائه شود،در شهرستان کوهبنان تسهیلات با نرخ سود 7 درصد پرداخته می شود.

در نشست بررسی ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان کوهبنان، مهندس  طهماسبی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی به همراه دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید