Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس:

توزیع کالاهای تنظیم بازار در فارس ادامه دارد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از توزیع گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ گرم و منجمد در طرح تنظیم بازار این استان خبر داد.

توزیع کالاهای تنظیم بازار در فارس ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز ؛ هدایت اله رحیمی گفت: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس، گوشت منجمد گوساله وارداتی با قیمت کیلویی 29 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف استان توزیع می شود.

این مقام مسئول از عرضه گوشت مرغ منجمد در فروشگاه‌های استان فارس و به قیمت کیلویی 8 هزار و 800 تومان سخن گفت و یادآور شد: هم اکنون به منظور تعدیل قیمت گوشت گرم مرغ با هماهنگی‌های صورت گرفته با کشتارگاه های استان فارس و بدون دخالت خرده فروشها این گوشت با قیمت هزار تا هزار و 500 تومان پایین تر از نرخ  بازار در 5 فروشگاه سطح شهر شیراز عرضه می شود که با رایزنی‌های انجام گرفته با سازمان میادین افزایش تعداد این فروشگاهها در دستور کار قرار گرفته است .

رحیمی در پایان از طرح دیگری با هدف عرضه گوشت گرم مرغ با قیمت پایین‌تر از کشتارگاه خبر داد وتاکید کرد: در این راستا به شرط توزیع مرغ گرم با قیمت مصوب در بازار،  به ازای هر کیلوگرم مرغ گرم تحویل شده به شرکت پشتیبانی امور دام استان، مرغدار 3 کیلوگرم سویا و 4 کیلوگرم ذرت با قیمت مصوب دریافت خواهد کرد که این امر در حال رایزنی و پیگیری است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید