Iranian Agriculture News Agency

معاوناموراقتصادی جهادکشاورزی استان قزوین:

تحقق 100درصد تعهد اشتغالزایی کشاورزی دراستان قزوین

معاون برنامه‌ریزی واموراقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار از ابتدای سال‌جاری تاکنون 7هزار و 72 شغل در بخش کشاورزی استان ایجاد شده است.

تحقق 100درصد تعهد اشتغالزایی کشاورزی دراستان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، حمیدرضا تبسمی افزود: با ایجاد این میزان اشتغال ثبت شده در سامانه استانی هفت سنگان 100 درصد تعهد اشتغال اتسان در بخش کشاورزی محقق شده است.

تبسمی اظهارکرد: در سال‌جاری میزان اشتغال پیش‌بینی شده در بخش کشاورزی چهار هزار نفر بوده که تاکنون  تمام شهرستان‌ها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده‌اند.

تبسمی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهمترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی اعلام کرد و گفت: دشت زرخیز قزوین ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و اشتغالزایی را دارد که باید از این پتانسیل به نحو مطلوب استفاده شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی  سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بیشترین اشتغال ایجاد شده در بخش دام و طیور و آبیاری تحت فشار بوده افزود: با توجه به اینکه اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی نقش بسزایی در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال دارد بخش قابل توجهی از اشتغال ایجاد شده و تثبیت اشتغال با اعطای تسهیلات رونق تولید، تسهیلات حمایت ازتوسعه و ایجاد اشتغال  پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات فراگیر و مشاغل خانگی  ایجاد شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید