Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس :

بخش کشاورزی ؛ نقطه قوت کشور است

داود محمدی: باید نگاه ویژه‌تری به کشاورزی داشته باشیم

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : بخش کشاورزی ؛ نقطه قوت و اتکای مشکلات کشور محسوب می شود که باید نگاه ویژه‌تری به آن شود .

بخش کشاورزی ؛ نقطه قوت کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، داود محمدی در آئین بزرگداشت تجلیل از تولید کنندگان برتر ملی و استانی بخش کشاورزی افزود: بخش کشاورزی راهگشای مشکلات کشور است و توانسته کشور را در شرایط سخن تحریمی به جلو پیش ببرد و باعث تسهیل و تسریح حرکت کشور شود .

وی اظهار داشت: بخش کشاورزی آسیب پذیری کمتری نسبت به بخشهای دیگر دارد و  مورد توجه خاص قرار دارد .

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین غذا و مایحتاج مردم قابل مقایسه با هیچ فاکتوری دیگری نسبت گفت : استان قزوین پتانسیل و بستر مستعدی در تولید اکثر محصولات کشاورزی و دامی را دارد که باید از این ظرفیت خوبی بهره جست .

محمدی افزود : بخش کشاورزی باید از هر جهت و در هر حوزه اعم از ماشین آلات کشاورزی ، سم ، کود ، بذر باید به خودکفایی برسد و از وابستگی به دور باشد تا کشور از لحاظ کشاورزی بتواند روی پای خود بایستد .

وی خاطر نشان کرد : بهره گیری از ظرفیت های شرکتهای دانش بنیان می تواند در ارتقای کمیت و کیفیت تولید محصولات کشاورزی نقش بسزایی داشته باشد .

این مقام مسئول بر لزوم اهمیت بهره مندی تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی از علوم ، فنونو تکنولوژی های به روز برای رشد بخش کشاورزی تاکید کرد .

محمدی یاد آور شد : روز آمدی نقش مهمی در بخش کشاورزی دارد بنابراین باید دانش ، علوم و تجربه با هم تلفیق شود تا کشاورزی به سمت توسعه بیشتر سوق یابد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید