Iranian Agriculture News Agency

تا تعدیل شدن قیمت‌ها به صورت مستمر؛

عرضه مرغ منجمددولتی و گوشت قرمز منجمد ادامه می‌یابد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، از تداوم توزیع مرغ منجمد دولتی و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب در استان زنجان خبر داد.

عرضه مرغ منجمددولتی و گوشت قرمز منجمد ادامه می‌یابد

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در زنجان، با توجه به ذخایر مناسب اقلام پروتئینی در استان و کشور روند توزیع گسترده این اقلام تا زمان تعدیل شدن قیمت‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

جعفری عنوان کرد: در پی افزایش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار، برنامه توزیع گسترده مرغ منجمد دولتی و گوشت قرمزمنجمد وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و صنوف معتمد در سطح استان زنجان ادامه دارد.

جعفری، با اشاره به اینکه مرغ منجمد با نرخ 8 هزار و 900 تومان و گوشت قرمز منجمد متناسب با نوع گوشت از 28 هزار و 500 تا 29 هزار و 500 تومان به مصرف‌کنندگان در استان زنجان عرضه می‌شود، بیان کرد: براساس مصوبات موجود عرضه گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد در بازارآزاد بیش از نرخ‌های مصوب گران‌فروشی و تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده مطابق قانون برخورد خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا مشکلات احتمالی مراتب را برای انجام پیگیری‌های لازم با سامانه 124 بازرسی در میان بگذارند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان اضافه کرد: مرغ منجمد توزیعی از محل تولیدات داخلی بوده و تحت نظارت بازرسان دامپزشکی با حساسیت بالا و کیفیت مناسب خریداری، بسته‌بندی و منجمد شده است لذا می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشت گرم باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید