Iranian Agriculture News Agency

برگزاری یادواره شهدای سنگرساز استان تهران در نیمه بهمن ماه

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: یادواره شهدای سنگرساز استان تهران در دوران دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای سنگرساز استان تهران در نیمه بهمن ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، شهبازی در جلسه شورای فرهنگی که با حضور قائم مقام ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و سایر اعضا برگزار شد، با اشاره به برپایی یادواره شهدای سنگرساز استان تهران اظهار داشت: در این مراسم از 40 تن از آزادگان و جانبازان سرافراز و خانواده های شهدای جهادگر و سنگرسازان بی سنگر استان تهران تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این جلسه با یادآوری نقش آفرینی جهادکشاورزی دراداره جنگ تحمیلی اظهار داشت: جهاد اعزام بیش از66 هزارنیرو به مناطق جنگی، شرکت مستقیم وپشتیبانی جبهه وجنگ دربیش از32عملیات وتقدیم جمع کثیری شهید وجانبازدر راه انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد.

وی از تدوین عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی در استان تهران در آستانه چهلمین سال انقلاب خبر داد و گفت: کارآمدی نظام با بیان خدمات انجام شده در طول ۴۰سال انقلاب اسلامی و تبیین این خدمات در اذهان عمومی مشخص می شود.

حجت الاسلام صالح آبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این جلسه اظهار داشت: جهاد میراث دار شهدای سنگرساز بی سنگر است و وظیفه سنگین مسئولان شناساندن شهدا و ارزش های آنان به نسل آینده و پاسداشت خون شهداست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید