Iranian Agriculture News Agency

فرماندار آباده:

خروج دام از شهرستان آباده ممنوع شد

فرماندار آباده گفت: در راستای کنترل قیمت‌ها از خروج دام شهرستان تا زمان تامین کامل نیاز مردم، جلوگیری می‌شود.

خروج دام از شهرستان آباده ممنوع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، محمد اسداللهی در جلسه ساماندهی بازار کالا در شهرستان آباده، یادآور شد: مبنای تعیین قیمت گوشت قرمز باید میدان دام باشد و در راستای کنترل قیمت‌ها از خروج دام تا زمان ثبات قیمت در آباده جلوگیری می‌شود.

او با اشاره به این‌که خروج بی‌رویه دام زنده از استان فارس سبب بالا رفتن قیمت گوشت شده، می‌گوید: قیمت دام زنده در آباده در دو هفته اخیر بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

رئیس شورای تامین شهرستان آباده با بیان این‌که در برخورد با گرانفروشی در سطح شهرستان با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: نظارت، کنترل و  بازرسی مستمر و دقیق از بازار مانع بروز تخلفات و هر گونه گرانفروشی در بازار خواهد بود.

اسداللهی افزود: گرانی برخی از اجناس در بازار پذیرفته نیست از این رو با افراد متخلف به صورت قانونی برخورد می‌شود و مواردی که در بازار بویژه در قیمت گوشت گرم و میوه تره‌بار اختلال ایجاد کرده باید پیگیری و رسیدگی شود.

فرماندار آباده با تاکید بر لزوم احداث میدان دام در این شهرستان، گفت: آباده بیش از هر زمان دیگری به میدان تره‌بار و میدان دام نیاز داشته که در این‌باره دستورات لازم به ارگان‌های مربوطه ارسال شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید