Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهادکشاورزی استان قزوین:

صندوق توسعه کشاورزی حامی واحدهای تولیدی این بخش است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: صندوق توسعه بخش کشاورزی قطب اقتصادی و حامی خوبی برای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان است.

صندوق توسعه کشاورزی حامی واحدهای تولیدی این بخش است

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، فاطمه خمسه در جلسه انتخابات هیات مدیره صندوق توسعه بخش کشاورزی استان که با حضور مهندس سیدعبدالکریم رضوی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور و اعضا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: صندوق توسعه بخش کشاورزی استان نیز طی چند سال گذشته با توجه به مشکلات مالی واحدهای تولیدی؛ توانسته کمک‌های خوبی به این واحدها کند .

خمسه اظهار کرد: استان قزوین یک استان کشاورزی است که با داشتن دشت قزوین جایگاه ویژه در بین 10 استان برتر کشور در تولید محصولات کشاورزی دارد .

خمسه اضافه کرد: این استعدادهای استان باعث شده تشکل‌های فعال در استان مشغول فعالیت باشند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: تشکل‌های فعال در استان قزوین بسیار توانمند هستند و می‌توانند مدافع بخش کشاورزی در سطح ملی باشند همچنین در مجامع ملی نیز می‌توانند در تصمیم گیری‌های کلان کشور تاثیرگذار باشند .

خمسه تاکید کرد: تشکل‌های بخش کشاورزی همیشه همراه با جهاد کشاورزی در رشد و توسعه بخش همگام هستند.

وی یادآور شد: برای هدایت و راهبری بخش؛ چاره‌ای جز مشارکت بخش خصوصی و تشکل‌ها در امر تولید و امنیت غذایی نیست .

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در یکی دو سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی؛ حمایت و مشارکت تشکل‌های بخش کشاورزی در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی شاهد هستیم .

خمسه افزود: تشکل‌های کشاورزی حامی ثبات بازار استان هستند و می‌توانند با حضور و مشارکت خود به بخش کشاورزی رونق بخشند .

وی تاکید کرد: تشکل‌های بخش کشاورزی استان بسیار موفق و توانمند هستند و به صندوق توسعه بخش کشاورزی استان نیز رونق بخشیده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید