Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی فارس:

راه‌اندازی کانون ارزیابی مدیران، طلیعه خدمت‌رسانی نوین در فارس

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: راه اندازی پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران این استان ، با هدف انتخاب مدیر شایسته طلیعه خدمت رسانی نوین است.

راه‌اندازی کانون ارزیابی مدیران، طلیعه خدمت‌رسانی نوین در فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، حجت الاسلام سید محسن قائمی در نشست افتتاح پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران این استان یادآورشد: شاخص انتخاب مدیران حلقه مفقوده‌ای بود که امروز با همت وزرات جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی فارس و با راه‌اندازی این پردیس به آن دست می‌یابیم.

قائمی در ادامه با اشاره به این‎‌که خداوند در قرآن فرمودند که منصب امامت، امانت خدا نزد امامان است و هر امامی باید امانت امامت را به امام بعدی بسپارد، تصریح کرد: مدیریت در جامعه اسلامی نیز امانت بوده و امانتدار قطع به یقین باید برای ارتقای مسئولیتی که به عهده گرفته کوشش کند و در زمان لازم این ودیعه را به شکل عالی و متعالی به فرد شایسته‌تر تحویل دهد.

این مقام مسئول با بیان این‌که مدیریت در جامعه اسلامی خدمت است نه حکومت، هدایتی است نه تحکمی، افزود: مدیر باید با مشورت، همفکری ،هدایت و روشنگری مجموعه زیر نظر خود را به سمت تعالی پیش ببرد.

مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس در پایان تاکید کرد: پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران این استان با هدف شناسایی نقاط ضعف مدیران فعلی و تبدیل به نقاط قوت و همچنین پرورش مدیران آینده در جهت خدمتگزاری بهتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی راه اندازی شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید