Iranian Agriculture News Agency

مدیر پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی فارس:

کسب گواهینامه‌ شایستگی، شرط انتصاب مدیران در جهادکشاورزی فارس

مدیر پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: طبق شیوه نامه ابلاغی کسانی می‌توانند در پست‌های مدیریتی قرار گیرند که موفق به کسب گواهینامه‌ شایستگی شوند.

کسب گواهینامه‌ شایستگی، شرط انتصاب مدیران در جهادکشاورزی فارس

میعاد امین‌پور در حاشیه افتتاح این پردیس در گفتگو با خبرنگار ایانا در شیراز، یادآورشد: خروج مدیران سازمان به دلیل بازنشستگی، بالا بودن سن مدیران فعلی و عدم وجود برنامه استراتژیک برای آموزش، توسعه و جایگزینی مدیران از دلایل راه‌اندازی این پردیس بود.

وی با اشاره به این‌که با راه‌اندازی این پردیس، اجرا پروژه تربیت مدیران آینده محقق می‌شود، تصریح کرد: لزوم شناخت توانمندی نیروها، به ویژه کارکنان شاغل در شهرستان‌ها و اهمیت بسترسازی مناسب برای استقرار رویکرد شایسته سالاری از اهداف کانون ارزیابی و توسعه سازمان جهاد کشاورزی فارس است.

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: دستاوردهای کلی پروژه  تسهیل در امر جانشین پروری و شایسته سالاری با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی به دست آمده، کاهش شانس و سلیقه شخصی در انتصاب‌ها، تعدیل توقع‌های کارکنان، ایجاد فضای رقابت سازنده در بین کارکنان و پذیرش مدیر آینده در میان آن‌ها است.

امین‌پور تاکید کرد: گروه هدف این پروژه مدیران و کارشناسان سازمان متبوع و دستگاه‌های وابسته خواهد بود که در پردیس کانون حضور یافته و با ابزارهای تعریف شده تحت ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید