Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تهران خبر داد:

عرضه گوشت قرمز در میادین تهران و مناطق جنوبی شهر

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تهران، از عرضه گوشت منجمد طرح تنظیم بازار در میادین این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون گوشت منجمد در روستاها و مناطق جنوبی شهرستان تهران از جمله پلایین، مرتضی گرد، خلازیر، شهرک گلریز و ... چندین نوبت توزیع شده است.

عرضه گوشت قرمز در میادین تهران و مناطق جنوبی شهر

به گزارش خبرنگار ایانا درتهران، جبرئیل برادری افزود: با توجه به ضرورت تأمین مواد پروتئینی قیمت مناسب برای آحاد مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، توزیع گوشت منجمد در روستاها و مناطق جنوبی شهرستان تهران از جمله پلایین، مرتضی گرد، خلازیر، شهرک گلریز و ... در دستور کار بوده و تا کنون چندین نوبت توزیع صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه قیمت گوشت منجمد وارداتی بر اساس دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی تعیین و به میادین تحویل می‌شود، افزود: طرح توزیع این ماده پروتئینی با هماهنگی و همکاری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تهران و پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

برادری بیان کرد: نظارت برحسن اجرای توزیع برعهده سازمان صنعت، معاون و تجارت استان، بازرسی اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه توزیعی و یا هرگونه تخلف دیگر از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید