Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی بر مبنای اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: نقش نماینده مقام معظم رهبری نگهداشت مدیریت و مسیر جهادی و پایش این هدف بزرگ است تا این آرمان کمرنگ نشود.

برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی بر مبنای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، محمد مهدی قاسمی در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارتخانه ای است که مقام معظم رهبری در آن نماینده دارد، چرا این وزراتخانه نقشی برگرفته از انقلاب داشته، سنگرسازان بی سنگر، یار و یاور امام و رهبری بوده و با هدف محرومیت‌زدایی فعالیت کرده و امروز نیز در شرایطی که کشور تحت تحریم های ظالمانه دشمن قرار دارد با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد.

این مقام مسئول با بیان این‌که استان فارس 10 درصد تولیدات کشاورزی کشور را داشته، تصریح کرد: این نقش آفرینی 10 درصدی در پایه‌ای ترین نیاز جامعه نشان از لبیک به دستور مقام معظم رهبری است.

قاسمی افزود: جهاد کشاورزی علی رغم خشکسالی و کمبودهای اعتباری، توانسته با بهره‌وری و  استفاده مطلوب  از امکانات، اهدافی همچون خودکفایی در تولید گندم را محقق کند.      

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در پایان با اشاره به فعالیت های نماینده پیشین مقام معظم رهبری در این سازمان تاکید کرد: از نماینده کنونی انتظارات پیشین را داشته تا از ظرفیت های شکوفا نشده در جهت خودکفایی بهره ببریم و در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور قدم بگذاریم.

در این آیین حجت الاسلام سید محسن قائمی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبدالعلی بحرانی، مسئول پیشین این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید