Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهادکشاورزی استان قزوین خبر داد:

تخصیص 102میلیارد تومان اعتبار توسعه پایدار در کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: با همکاری بانک کشاورزی بیش از 102 میلیارد تومان از اعتبارات توسعه پایدار در بخش کشاورزی استان تخصیص یافت.

تخصیص 102میلیارد تومان اعتبار توسعه پایدار در  کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، فاطمه خمسه در آئین معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین افزود: برای  حمایت از تولید ملی  یکی از اهداف آن  تامین مالی است.

خمسه اظهار کرد: قزوین از استانهای مهم کشاورزی کشور محسوب می‌شود و بهره‌برداران بسیار خوب و پیشرو دارد که از این ظرفیت مناسب برای توسعه بیشتراین بخش باید بهره برد.

خمسه بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین جهادکشاورزی و بانک کشاورزی برای رشد و توسعه  بخش  تاکید کرد.

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته با مصوبات دولت و پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی؛ بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی بیشترین سهم را در استان به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی با رفع موانع بخش کشاورزی و تولیدکنندگان؛ شرایط را برای بخش تسهیل می‌کند تا کار به راحتی انجام شود.

خمسه یادآور شد: مدیریت شعب بانک کشاورزی استان باید کارها را به شعب شهرستانها تفویض کند تا بهره‌برداران راحت‌تر اعتبارات را جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته استان قزوین با خسارت سرمازدگی مواجه بود که بایستی صندوق بیمه محصولات کشاورزی این خسارت را جبران کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید