Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی فارس:

چابک‌سازی، برنامه جهادکشاورزی فارس برای خدمات‌رسانی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: علی‌رغم مشکلات و کمبودها یک کارمند وظیفه شناس می‌تواند با انجام مطلوب کار احساس نشاط روحی و معنوی را بعد از فراغت از کار برای خود به ارمغان آورد.

چابک‌سازی، برنامه جهادکشاورزی فارس برای خدمات‌رسانی مطلوب است

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، کاووس کیانی در بازدید از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نیریز و مراکز تابعه، با اشاره به سیاست چابک سازی دولت، افزود: برنامه ما در سازمان جهادکشاورزی فارس، چابک سازی و کوچک‌سازی بوده که منتج به ارائه خدمات اداری، مالی و رفاهی بهتر به کارکنان زیر مجموعه خواهد شد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر تاثیر محیط کار مناسب بر عملکرد کارمندان، تصریح کرد: ارگونومی، علم تلفیق کار و شرایط کار با ویژگی‌ها و نیازهای انسانی بوده که اجرای این مبحث در سازمان به‌ طور قطع افزایش عملکرد را به دنبال دارد که با اجرای نظام آراستگی به دنبال تحقق کامل آن هستیم.

کیانی در پایان با اشاره به اهمیت شناسایی استعدادهای انسانی سازمان و تربیت و نگهداری افراد برای پست‌های کلیدی گفت: جانشین پروری از مباحث مهمی است که باید به آن توجه داشت که با پیگیری و استقرار مدل ارزیابی شایستگی مدیران و همچنین گشایش کانون ارزیابی تربیت مدیران، شاهد اجرایی شدن این امر خواهیم بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید