Iranian Agriculture News Agency

با تفاهم وزارت جهادکشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح؛

سربازان آموزش کشاورزی می‌بینند

مدیرهماهنگی ترویج جهادکشاورزی استان تهران، از همکاری این مدیریت در طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد وگفت: 200 نفر از سربازان وظیفه تحت آموزشهای ترویجی کشاورزی استان تهران قرار می‌گیرند.

سربازان آموزش کشاورزی می‌بینند

فرزانه اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اشاره به امضای تفاهمنامه مهارت آموزی سربازان فی‌مابین وزارت جهادکشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح اظهارکرد: طبق این تفاهمنامه که مهرماه امسال به امضا رسید، بیش از ۵۰۰ مهارت شغلی در بخش کشاورزی آموزش داده می‌شود که سربازان وظیفه نیز می‌توانند در مراکز مرتبط مهارت‌های لازم را فرا گرفته و گواهی مهارت دریافت کنند تا در آینده در شغل و حرفه‌ کشاورزی توانمند شوند.

اقبالی  بیان کرد: به دنبال این تفاهمنامه و در راستای افزایش اثربخشی خدمت سربازی و توسعه توانمندی سربازان وظیفه، جلسه‌ای در محل مدیریت هماهنگی ترویج سازمان با حضور سرگرد رضازاده، نمانیده ستاد کل نیروهای مسلح با محوریت آموزش و مهارت افزایی سربازان وظیفه برگزار شد.

وی ادامه داد: 200نفر از پرسنل وظیفه طی 4 روز با موضوعات تولیدات گلخانه‌ای و پرورش قارچ یا پرورش ماهیان زینتی در استان تهران تحت آموزش مدرسان مجرب قرار می‌گیرند.

مدیرهماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: فرماندهی تهران بزرگ نیز ضمن اعلام فراخوان پرسنل وظیفه، محل برگزاری این دوره‌های آموزشی را فراهم خواهد کرد که این فراخوان در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید