Iranian Agriculture News Agency

رییس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی فارس:

موسسه بیت الاحزان فاطمه(س) الگوی مدیریت جهادی است.

رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی جهاد کشاورزی فارس در سفر به شهرستان قرآنی استهبان و بازدید از موسسه بیت الاحزان فاطمه(س)، گفت: از این موسسه به عنوان الگوی یک مدیریت جهادی به تمام معنا می‌توان از آن نام برد.

موسسه بیت الاحزان فاطمه(س) الگوی مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی افزود: این موسسه که در دهستان خیر واقع در بخش رونیز شهرستان استهبان قرار دارد، ابتدا با تعداد محدودی شروع به کار قرآنی نموده و امروز با داشتن فعالیت های متعدد فرهنگی قرآنی و همچنین با فعالیت اقتصادی در زمینه باغبانی و زراعت و تامین منابع مالی خود به پرورش حافظان قرآنی پرداخته است.

او بابیان این‌که موسسه مذکور 28 شعبه در شهرستان‌های استان فارس و  14 شعبه در سایر نقاط کشور شعبه دارد، افزود: سالانه به طور متوسط دویست حافظ قرآن کریم تربیت می‌کند.

حجت الاسلام قاسمی ضمن بازدید از فعالیت های این موسسه و مدارس قرآنی آن گفت: این سفر ضمن الگو برداری از این گونه فعالیت ها و ایجاد رابطه بین جهاد کشاورزی و موسسه جهت فعالیت های قرآنی می تواند الگوی کامل یک مدیریت و فعالیت جهادی باشد که فقط با توکل از دارایی صفر و بدون امکانات امروز به این جایگاه و دارایی و توان و... رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید