Iranian Agriculture News Agency

ایستگاه‌های پمپاژ کانال محمدیه تکمیل می‌شود

کارگروه آب کشاورزی وتوسعه گلخانه‌های شهرستان رباط کریم با تاکید بر برنامه‌ریزی برای سال آینده درخصوص مدیریت توزیع آب در کانال محمدیه و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ برگزار شد.

ایستگاه‌های پمپاژ کانال محمدیه تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، کارگروه آب کشاورزی وتوسعه گلخانه‌های شهرستان رباط کریم با حضور ارجستانی معاون اداری مالی فرماندار، شهردار، بخشدار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و سایر اعضا با موضوع حل مشکلات کشاورزان در بخش آب برگزار شد.

در این جلسه لزوم همکاری همه ادارات و نهادها درخصوص اجرای سیستم‌های نوین آبیاری تجمیعی و پیگیری تخصیص پساب از تصفیه خانه شهرک واوان به اراضی پایین دست مورد تاکید قرار گرفت.

تشکیل شرکت تعاونی آب بران کانال فردیس، رفع مشکل سیفون شادچای کانال محمدیه، پیگیری پروانه بهره برداری چاه آب روستای حصارمهتر در این جلسه بررسی شد.

تکمیل و اتمام بندانحرافی جعفر آباد در کانال نواب صفوی و لایروبی مسیر به منظور استفاده حداکثری از سیلاب رودخانه کن، برنامه‌ریزی برای سال آینده درخصوص مدیریت توزیع آب در کانال محمدیه و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ و نظام  مند کردن توزیع و تخصیص آب به کشاورزان بهره‌بردار از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

معاون فرماندار در ادامه این جلسه که به موضوع توسعه گلخانه‌ها اختصاص یافت، با تاکید بر رفع موانع و مشکلات این بخش اظهار کرد: نهادهای مورد استعلام در صدور پروانه گلخانه نباید تحت عناوین مختلف از متقاضی وجه دریافت کنند.

وی ادامه داد: مشکلات متقاضیان احداث گلخانه که املاک قولنامه‌ای داشته و درحال دریافت پروانه تاسیس از نظام مهندسی یا منتظر صدور سند مالکیت هستند یا مشکلات عوارض سنگین شهرداری دارند، حل خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید