Iranian Agriculture News Agency

مدیرجهادکشاورزی شهرستان پاکدشت:

دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت برگزار می‌شود

مدیرجهادکشاورزی شهرستان پاکدشت، از برگزاری دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور برترین تولیدکنندگان گل و گیاه کشور 29آبان ماه به مدت 4روز برگزار خواهد شد.

دومین نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت برگزار می‌شود

محمود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در استان تهران با اعلام این خبر افزود: دومین نمایشگاه تخصصی با حضور گلکاران برتر شهرستان از تاریخ ۲۹ آبان ماه سال جاری در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران واقع در شهرستان پاکدشت آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر گلکاران برتر شهرستان پاکدشت، بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، استانداری، فرمانداری، نمایندگان مجلس نیز دعوت هستند.

امیری با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت با تولید بیش از 30درصد از گل شاخه بریده کل کشور به عنوان پایتخت گل کشور شناخته می‌شود و برگزاری این نمایشگاه در شهرستان باعث رونق بازار گل می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان پاکدشت اضافه کرد: در کنار نمایشگاه گل، نمایشگاهی متشکل از ابزار و اداوات و نهادهای کشاورزی نیز برپا می‌شود که گلکاران شهرستان می‌توانند همه نیازهای خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید