Iranian Agriculture News Agency

گشایش صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در ارسنجان

هشتمین صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی فارس، با سرمایه بیش از یک میلیارد تومان و با مشارکت 258 سهامدار در شهرستان ارسنجان گشایش یافت.

گشایش صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در ارسنجان

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، مراسم مجمع عمومی موسس صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان ارسنجان که با حضور علیرضا اشرافی عضو هیئت مدیره، داریوش اعرابی مدیر امور مجامع و نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی و جعفر صبوری پور معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی  سازمان جهادکشاورزی استان فارس برگزار شد.

در این مراسم معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی  سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:امیدواریم با تنوع بخشی به اعتبارات در بحث کمکهای فنی و اعتباری به صندوقهای حمایتی، بحث سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی که یکی از چالشهای مهم کشاورزی و متاثر از عوامل مختلفی از جمله شرایط اقلیمی است را در زیر چتر حمایتی قرار دهیم.

صبوری‌پور افزود: بهره‌برداران بخش کشاورزی وقتی با قرار گرفتن در شرایط اقلیمی نظیر سرمازدگی و یا گرمازدگی متضرر می‌شوند، باید سرمایه‌های قابل اطمینانی در این بخش، مانند صندوقهای سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی وجود داشته باشد تا بتوانیم کشاورزان را در این راستا حمایت کنیم.

معاون  برنامه‌ریزی و امور اقتصادی  سازمان جهادکشاورزی فارس در پایان با ابراز خرسندی از تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان ارسنجان گفت: امید است با تشکیل این صندوقها منافع بهره‌برداران بخش کشاورزی را که از اهداف شکل گرفتن این صندوقهاست را مورد حمایت بیش از پیش خود قرار بدهیم

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید