Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر مطرح کرد:

بررسی توزیع عادلانه آب در اراضی تحت شرب رودخانه کن در اسلامشهر

مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر گفت: بهره‌برداران برای اثبات حقابه خود طی ده روز با مراجعه به مدیریت امور آب نسبت به تشکیل و یا تکمیل پرونده خود در راستای بررسی حقابه می‌توانند اقدام کنند.

بررسی توزیع عادلانه آب در اراضی تحت شرب رودخانه کن در اسلامشهر

علی محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در تهران، درباره این نشست توضیح داد و گفت: چهاردهمین جلسه شورای راهبردی شهرستان اسلامشهر در جهت توزیع عالانه آب در اراضی تحت شرب رودخانه کن در محل سالن جلسات مدیریت جهادکشاورزی اسلامشهر و با حضور مدیر امور منابع آب شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی، خبرگان، تعاونی‌ها و تشکل‌ها و بهره‌برداران مسیر رودخانه کن تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بر شناسایی بهره‌برداران دارای حقابه و مجاز بودن بهره‌برداری و همچنین نظم دادن به بهره‌برداران رودخانه برای بهره‌برداری از ظرفیت رودخانه براساس زمین‌های کشاورزی منطقه و تشکیل تعاونی آب بران با همکاری بهره‌برداران و تعاون روستایی شهرستان تاکید شد.

محمدحسینی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: همه بهره‌برداران جهت اثبات حقابه خود ظرف ده روز با مراجعه به مدیریت امور آب نسبت به تشکیل و یا تکمیل پرونده خود برای بررسی حقابه می‌توانند اقدام کنند.

به گفته مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر، 1300هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان تحت شرب رودخانه کن در بخش زراعت و باغبانی قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید