Iranian Agriculture News Agency

مدیر جدید آب و حاک سازمان جهادکشاورزی استان تهران معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران، امین روشنی به‌عنوان مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان منصوب شد.

مدیر جدید آب و حاک سازمان جهادکشاورزی استان تهران معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، آئین تکریم و معارفه مدیر جدید آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان با حضور شهبازی قائم مقام سازمان، حجت الاسلام صالح آبادی نماینده ولی فقیه در سازمان و معاونان و مدیران آن سازمان برگزار شد.

شهبازی با تسلیت ایام اربعین، با اشاره به دوره 15ساله نیرو دربخش مدیریت آب و خاک سازمان گفت: این دوره بسیار تاثیرگذار و ارزشمند بودو علی‌رغم تمام مشکلات موجود بیش از یک سوم اراضی کشاورزی استان تهران به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شده است که به جز در سایه مدیریت خوب و هدفنمند و همکاری مجموعه سازمان امکان پذیر نبود.

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان تهران تصریح کرد: مسئولیت در دیدگاه بزرگان امانتی درجهت خدمت رسانی به مردم تعریف شده است.

روشنی در این جلسه پیگیری جدی افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی و افزایش راندمان آبی، آموزش و ترویج اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی را بخشی از برنامه های خود اعلام کرد.

در این مراسم از زحمات و تلاشهای غلامرضا نیرو، مدیراسبق آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان با اهدای لوحی تقدیر شد.

گفتنی است پیش از این روشنی، مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان تهران را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید