Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۹۹ درصد مطالبات گندمکاران سمنان پرداخت شده است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

۹۹ درصد مطالبات گندمکاران سمنان پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار ایانا  در سمنان، سید حسن میرعماد در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تولید گندم در کشور و همچنین استان سمنان اظهار کرد: در سالهای گذشته کشور از نظر محصول گندم متکی به واردات بود.

میرعماد، با بیان اینکه خوشبختانه اکنون کشور در تولید گندم خودکفا شده است، خاطرنشان کرد: خودکفایی در تولید محصول استراتژیکی مانند گندم به همت کشاورزان و همچنین سیاستگذاری درست در این حوزه به دست آمده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اکنون استان از نظر وضعیت ذخیره گندم مورد نیاز مردم هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: خوشبختانه در کشور نیز از نظر تأمین گندم مورد نیاز مشکلی وجود ندارد و ذخایر این محصول به اندازه کافی هست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه عمده طلب گندمکاران سمنانی‌ها پرداخت شده است افزود: بیش از 99 درصد طلب گندمکاران به آنان پرداخت شده است.

میرعماد با بیان اینکه طلب گندمکاران شهرستان‌های گرمسار و آرادان به صورت 100 درصد پرداخت شده است به نحوه پرداخت طلب به گندمکاران اشاره کرد و افزود: وقتی که گندم از سوی گندمکاران تحویل اداره کل غله شود زمان تحویل در سامانه ثبت می‌شود و بر اساس زمان تحویل طلب گندمکاران نیز پرداخت می‌شود.

او درباره  تعهد دولت برای تسریع در زمان طلب گندمکاران خاطرنشان کرد: 50 درصد از طلب گندمکاران چهار روز بعد از تحویل گندم پرداخت شده و مابقی نیز در مدت یکماه به آنان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید