Iranian Agriculture News Agency

افتتاح پردیس کانون توسعه مدیران آینده در جهادکشاورزی استان تهران

دومین پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی با حضورمسئولان در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افتتاح شد.

افتتاح پردیس کانون توسعه مدیران آینده در جهادکشاورزی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در تهران، رئیس مرکز تحول اداری و نوسازی وزارت جهادکشاورزی در آئین افتتاح این پردیس گفت: در راستای راه اندازی این پردیس، مدیران آینده شناسایی و توانایی هدایت و راهبری مجموعه خود را پیدا می کنند.

ابوالقاسم ورداسبی ادامه داد: در این طرح تمامی مدیران، کارشناسان مسوول و کارشناسان سازمان در سطوح مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از کسب امتیاز شایستگی لازم را برای کسب عناوین مدیریتی سطوح بالاتر پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه برای افراد مورد ارزیابی فعلی نیز دوره های ویژه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی از ابتدای سال 97 مدیران باید گواهی شایستگی احراز پست مدیریتی را داشته باشند.

ورداسبی گفت: این گواهی نامه توسط کانون ارزیابی و توسعه مدیران آینده وزارت جهادکشاورزی پس از ارزیابی و گذراندن دوره های آموزشی به کارکنان اعطا خواهد شد.

در ادامه این مراسم نیز رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی در زمینه تحول اداری جزو دستگاه های برتر است، گفت: تحول اداری یعنی دچار روزمرگی نشویم و کانون ارزیابی نیز از روزمرگی مدیران جلوگیری کرده و به پیشرفت جامعه می انجامد.

ذوالفقاری به اهمیت راه اندازی پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران آینده این سازمان اشاره کرد و گفت: این پردیس علاوه بر تهران به سازمان جهاد کشاورزی سایر استان ها و دستگاه های وابسته برای اجرای طرح ارزیابی و توسعه مدیران آینده می تواند خدمات ارائه کند.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، باید بانک اطلاعات مناسبی از مدیران شایسته سازمان تشکیل داد تا در آینده بتوان از از این مدیران در بدنه اداری استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دراین آیین گفت: در راستای هرم مدیریتی و اجرای بخشنامه شورای عالی اداری از اواخر سال 96 در انتخاب و انتصاب مدیران از افراد دارای گواهی شایستگی احراز سمت های مدیریتی استفاده می شود؛ این طرح شامل 2 پروژه ملی توانمندسازی مدیران کنونی و پروژه ملی تربیت مدیران آینده است.

وی از ارزیابی 36 نفر از مدیران در این پردیس خبر داد و گفت: کلیه مدیران واجد شرایط احراز پست های مدیریتی گروه هدف پروژه ملی تربیت مدیران آینده هستند.

آیین افتتاح پردیس ارزیابی وتوسعه مدیران سازمان جهادکشاورزى استان تهران امروز باحضوررییس سازمان جهادکشاورزى استان تهران ونماینده ولى فقیه درآن سازمان همچنین رئیس مرکزنوسازى وتحول ادارى وزارت جهادکشاورزى، معاون اداره کل نوسازى وتحول ادارى استاندارى تهران و جمعى ازمسئولان سازمان و دستگاه هاى وابسته برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید