Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی فارس:

تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به 471طرح پرداخت شد .

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی این استان، تاکنون2 هزار و 463 طرح اشتغال پایدار روستایی در کارگروه فنی استانی و ملی به تصویب رسید.

تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به 471طرح پرداخت شد .

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، جعفرصبوری پور با اشاره به این‌که تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با سود تسهیلات 6 درصد بوده، اظهار داشت: طرح‌های مصوب به مبلغ 95 هزار و 441 میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی 9 هزار و 969 نفر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح‌های بزرگ و با مبلغ بیش از صد میلیارد ریال در سطح ملی بررسی و تایید می‌گردد، تاکنون 8 طرح استان فارس، در زمینه شهرک گلخانه‌ای، سردخانه دو مداره و پرورش مرغ تخمگذار در سطح ملی تایید شده که مبلغ این طرح‌ها هزار و 540 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای  955 نفر ایجاد می‌کند.

صبوری پور با بیان این‌که جذب این اعتبارات از طریق 4 بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک صورت می‌گیرد، تاکید کرد: تاکنون هزار و 290 میلیارد ریال، به 471 طرح پرداخت شده که اشتغال‌زایی هزار و 360 نفر را به دنبال دارد.

گفتنی است تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به طرح‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی با اولویت گلخانه، گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی و تکمیلی پرداخت می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید