Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجان شرقی:

دغدغه تحقیقات و ترویج هر دو سربلندی کشاورزی است

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: دغدغه تحقیقات و ترویج هر دو سربلندی مجموعه کشاورزی است.

دغدغه تحقیقات و ترویج هر دو سربلندی کشاورزی است

به گزارش ایانا در تبریز، حسن منیری فر در دیدار با سرپرست جدید مدیریت هماهنگی و ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی،با بیان اینکه تحقیقات و ترویج در تمامی فعالیتها از نزدیک با هم همکاری و مشارکت دارند تأکید کرد امید است بعد از این هم با مدیریت جدید ترویج تعامل بیش از پیش داشته باشند.

وی افزود:هدف همه ما گام برداشتن در جهت افزایش دانش کشاورزان و بهره برداران می باشد و دغدغه تحقیقات و ترویج، هر دو سربلندی مجموعه کشاورزی است.

سرپرست مدیریت هماهنگی و ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس، معاون و محققین مرکز گفت: این حضور مایه دلگرمی ماست.

مکائیل حاتمیان افزود: تحقیق، آموزش و ترویج موتور محرکه بخش کشاورزی است و دانش و فناوری جدیدی که در تحقیقات به اثبات رسیده ترویج و آموزش در انتقال یافته ها کوشا خواهد بود و رویکرد ما تحول در ترویج و آموزش کشاورزی است.

وی با اشاره به برنامه رادیویی و تلویزیونی یاشیللیق گفت: می خواهیم برنامه یاشیللیق را تقاضا محور نماییم و از حضور محققین در این برنامه به طور کاربردی استفاده نماییم.

معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های مرکز تحقیقات نیز گفت: مجموعه تحقیقاتی از تعامل و همکاری با ترویج چیزی کم نمی گذارد و امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد به خصوص در طرح تحول احیای دریاچه ارومیه همکاری خوبی داشته باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم این همکاریها در رسیدن به اهداف تاثیرگذار باشد و تنها رسیدن به هدف مهم نیست بلکه خوب حرکت کردن در مسیر رسیدن به هدف نیز مهم است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید