Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خبر داد:

آغاز اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی در دهلران

مدیر جهادکشاورزی شهرستان دهلران گفت؛ اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی توسط کارشناسان اداره اموراراضی شهرستان در حال اجراست.

آغاز اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی در دهلران

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام،  عباس احمدی افزود؛ در نشتی که به همین منظور و با حضور شوراها و دهیاران پلاکهای جلیزی، چم فاضل و پتک اعراب و همچنین بخشداری موسیان در روستای جلیزی برگزار شد، مشخص شد که طرح کاداستر مورد استقبال کشاورزان و مالکان اراضی منطقه قرار گرفته است.

احمدی ادامه داد‌؛ جمع آوری اطلاعات توصیفی کشاورزان، ایجاد امکان ساماندهی و مدیریت در اراضی از نظر وضعیت کاربری، نوع مالکیت، میزان ملک، وضعیت بهره برداری، رفع تداخلات و تعارضات بین دولت و مردم، شفاف سازی و تثبیت مالکیت اراضی و تسهیل شرایط برای سنددار کردن زمینهای کشاورزی از مزایای این طرح است.

همچنین، رحمن کرمی رئیس اداره امور اراضی شهرستان دهلران در این باره اضافه کرد؛ در اجرای طرح کاداستر نیاز به همکاری کشاورزان، معتمدین و شوراهای روستا و دهیاران و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

طرح کاداستر اراضی کشاورزی ؛ به مجموعه عملیات فنی، مهندسی، ممیزی، ثبتی و حقوقی که محدوده و موقعیت املاک را مشخص نموده و ارتباط جغرافیایی آن ها را با یکدیگر نشان می دهد گفته می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید