Iranian Agriculture News Agency

در گفت‌وگو با ایانا مطرح شد؛

توزیع بیش از 12 هزار تن آرد روستایی در همدان

مدیرسازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 هزار و 330 تن آرد روستایی در این استان بین روستاییان توزیع شده است.

توزیع بیش از 12 هزار تن آرد روستایی در همدان

رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در همدان ،افزود: از ابتدای امسال میزان 12 هزار و 332 تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاون روستایی در تمام روستاهای این استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این میزان بیش از  2هزار و 790 تن آرد خانه پزی روستایی و  آرد خبازی 9 هزار و 542 در بین نانوایان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می‌کند.

عباسی با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، اعلام کرد: خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهم‌ترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان همدان محسوب می‌شود.

وی گفت: شبکه تعاون روستایی همدان بیش از 72 واحد فروشگاه مصرف روستایی را در روستاهای استان بصورت فعال دارد.

وی، هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارایه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستاییان دانست و افزود: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی های روستایی، کاهش رفت و آمد روستاییان، صرفه جویی در وقت و هزینه است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید