Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی سازمان اعلام کرد:

ارتقای رتبه جهادکشاورزی استان قزوین در تحقق حقوق شهروندی

مدیربازرسی جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در ارزیابی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری قزوین،سازمان جهادکشاورزی 91 امتیاز در حوزه حقوق شهروندی کسب کرده که در این حوزه نسبت به سال قبل آن 21 امتیاز بیشتر دریافت کرده است.

ارتقای رتبه جهادکشاورزی استان قزوین در تحقق حقوق شهروندی

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، سید محمدرضا حسینی، ابلاغ و تاکید مفاد دستورالعمل و تعیین سیاستها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی توسط ریاست سازمان بصورت بخشنامه، ابلاغیه و جلسات توجیهی، ارتباط با مردم و توسعه خدمات الکترونیکی در سامانه‌های اینترنتی شامل سایت سازمان، سامانه سامد و تاکید بر پاسخگویی در کمترین زمان ممکن را از مهمترین اقدامات در راستای تحقق حقوق شهروندی در سال 96 برشمرد .

حسینی؛ پایش و بررسی و ارزیابی وضعیت حقوق شهروندی بصورت بازرسی‌های موردی و مستمر از مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها و همچنین ارزیابی سالانه مراکز جهادکشاورزی و فضاسازی و تبلیغات محیطی جهت تسهیل روند خدمت‌رسانی به مردم و همچنین وجود فعالیت‌های محیطی جهت تسهیل روند خدمت‌رسانی به مردم را از دیگر اقدامات این سازمان در راستای حقوق شهروندی  ذکر کرد .

این مقام مسئول تاکید کرد: وجود فعالیتهای ترویجی از فعالیتهای اصلی سازمان، باعث ارتباط بسیار خوب جهت آموزش و اطلاع رسانی به جامعه هدف شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید