Iranian Agriculture News Agency

ساماندهی واحدهای پرورش دهنده اردک در ورامین

مدیرجهادکشاورزی شهرستان ورامین با اشاره به طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای پرورش دهنده اردک در این شهرستان گفت: کارگروه ویژه‌ای در سطح شهرستان به منظور شناسایی و ساماندهی واحدهای پرورش دهنده اردک مادر، جوجه‌کشی، اردک صغیر و جوجه رنگی تشکیل می‌شود.

ساماندهی واحدهای پرورش دهنده اردک در ورامین

به گزارش خبرنگار ایانا درتهران، مدیرکل دفترامور طیور وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتربهداشت و بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشوربه همراه معاون بهبودتولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان تهران و جمعی از کارشناسان طیور وزارت جهادکشاورزی و شبکه دامپزشکی کشور و استان  از واحدهای پرورش دهنده اردک مادر، جوجه‌کشی، اردک صغیر و جوجه رنگی شهرستان ورامین بازدید کردند.

در این بازدید که مدیرجهاد کشاورزی و رئیس دامپزشکی شهرستان گلپایگان نیز حضور داشتند، مشکلات پرورش دهندگان اردک و طرح تجمیع و ساماندهی آنها بررسی شد.

در پایان این بازدید جلسه‌ای با حضور النچری نماینده پرورش دهندگان اردک با هدف ساماندهی و بررسی مشکلات پرورش دهندگان طیور دراین بخش درسالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی ورامین تشکیل شد.

اعضای جلسه پس از بحث و تبادل نظر بر تشکیل کارگروه ویژه در سطح شهرستان به منظور شناسایی و ساماندهی واحدهای پرورش دهنده اردک مادر، جوجه‌کشی، اردک صغیر و جوجه رنگی و شناسایی واحدهای مجوزدار و بدون مجوز و نیز حل مشکلات این واحدها تاکید کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید